Пошуковий запит: (<.>A=Ковшова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ковшова І. О. Аналіз сучасного програмного забезпечення для маркетологів [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_27 Проаналізовано сучасне програмне забезпечення для маркетологів. Розглянуто шістнадцять видів програм: досліджено переваги та недоліки кожної з них.
|
2. |
Ковшова І. О. Процес багаторівневої сегментації для підприємств на ринку корпоративних продаж послуг зв’язку [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_2_26
|
3. |
Ковшова І. О. Формування процесу маркетингових досліджень на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Економіка та держава. - 2011. - № 2. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_2_16
|
4. |
Ковшова І. О. Організація ефективної рекламної кампанії підприємства в інтернет-просторі [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 2. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_2_12
|
5. |
Ковшова І. О. Організація рекламної діяльності на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, А. М. Михайлюк // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 1. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_1_8
|
6. |
Ковшова І. О. Управління трейд-маркетингом на підприємствах з оптового продажу товарів [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Агросвіт. - 2010. - № 22. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_22_9
|
7. |
Ковшова І. О. Застосування мультиатрибутивної моделі у маркетинговому менеджменті промислових підприємств [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 2. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_2_14
|
8. |
Ковшова І. О. Оптимізація бізнес-процесів як засіб підвищення ефективності діяльності промислових підприємств [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 1. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_1_11
|
9. |
Ковшова І. О. Медіа-планування рекламної кампанії на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук. // Ефективна економіка. - 2010. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_11_10
|
10. |
Ковшова І. О. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, А. О. Бондар // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_4_15
|
11. |
Ковшова І. О. Формування бізнес-процесів підприємства зв'язку під час проведення клієнтських платежів [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, В. М. Пригода // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 2. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_2_10
|
12. |
Ковшова І. О. Організація дистанційного менеджменту на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, Л. М. Ілько // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 2. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2017_2_5
|
13. |
Ковшова І. О. Оптимізація прийняття управлінського рішення на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, Т. В. Романченко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2014. - № 2. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2014_2_14
|
14. |
Ковшова І. О. Система оцінювання персоналу підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, А. О. Долінська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 3(1). - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_3(1)__15
|
15. |
Ковшова І. О. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, А. В. Кравченко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 3-2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_3-2_3
|
16. |
Ковшова І. О. Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2017. - Т. 2, вип. 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2017_2_1_13
|
17. |
Ковшова І. О. Форми реалізації сучасного маркетингового менеджменту на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Інноваційна економіка. - 2017. - № 3-4. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_3-4_29
|
18. |
Ковшова І. О. Розвиток українського бренду одягу в інтернет-просторі [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, О. A. Ніколаєва // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_2_22 Розглянуто теоретичні основи формування брендингу в Інтернеті та його переваги у порівнянні з традиційним. Створено алгоритм формування українського бренду одягу в Інтернет-просторі, що складається з шести основних етапів. Проведено пілотажне маркетингове дослідження серед прихильників онлайн-покупок одягу та висвітлено його результати. Виділено основні, на думку респондентів, чинники впливу на придбання одягу в Інтернет-просторі. Проаналізовано логотипи відомих українських брендів одягу середньої цінової категорії (Keep style, HARD, Syndicate, Ohueno, Urban Planet) та надано рекомендації для компанії CHEATER. Доведено, що у сучасних умовах якісно сформований брендинг в Інтернет-просторі стає одним із найважливіших критеріїв успішності та конкурентоспроможності компанії, сприяє підвищенню лояльності споживачів та зростанню обсягів продажів.
|
19. |
Кухта Є. А. Вплив "Big Data" на маркетингові дослідження в Україні [Електронний ресурс] / Є. А. Кухта, С. Є. Восковнюк, Ю. С. Рожнова, А. І. Держипільський, І. О. Ковшова // Молодий вчений. - 2020. - № 5(2). - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_5(2)__14
|
20. |
Ніколаєва В. М. Формування іміджу авіакомпанії SkyUp: оцінка, управління, розвиток [Електронний ресурс] / В. М. Ніколаєва, І. О. Ковшова // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 42. - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_42_35
|
| |